Monday, April 18, 2011

cerita k.a.w.a.n

19april 2011 : birthday boy 2 man kedah! my classmate.. ms ko wish kat kelas td aq rs terharu plak..sbb ko citer sal memory las sem..sedih...t dh x dpt gaduh dgn ko lg kan?huhuu...sadis2..t kiter jumpe laen thn k? btw semoga semuayer yg terbaek dlm hidup ko! cam tag line ko cannot go! hahahahaha....


oneday saya berasa sgt sedih and bertakung air mate bile melihat saya berkaroke bersama org laen...terasa rindu pada kamu2..maybe sbb dh lame x close kot..hurmm...saya tahu pasti kamu2 kecik at dgn sikap saya pada ms saat dan ketika ini....setiap bende yg saya lakukan akan sentiase memikirkan kamu2..sometimes saya berada didalam berbelah bahagi n tersepit...as u know saya sgt x suke keadaan ini...saya syg kamu2 semua..always in my mind...saya x mampu meluahkan dgn kate2...maafkan saya...

No comments:

Post a Comment